Klachtenafghandeling

Heb je een klacht? 

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!  

En, hoe nu verder? 
1) Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 2-3 werkdagen onze inhoudelijke reactie. 
2) We vragen je geen artikelen te retourneren, alvorens je onze reactie hebt ontvangen op je klacht.  
3) We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is. 
4) Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen. 
5) Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen. 


Meld je klacht per post*, e-mail (betreft het een klacht over een product, graag een foto bijvoegen).

*ELY elektronic.
t.a.v. klachtenafhandeling 
Amstelcampus
Weesperzijde 190
1097 DZ Amsterdam
E-mail: info@ely.jouwweb.nl

Indien de klacht onverhoopt niet naar tevredenheid is behandeld of niet door ons kan worden opgelost, dan kun je een klacht/geschil indienen bij de geschillencommisie Thuiswinkel: www.sgc.nl.
Je kunt eveneens voor een klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).